Bara för att detta kommer se helt patetiskt ut

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv det som står i smset
4. skriv också vem dt är ifrån.
5. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Nej jag är sandvreten :( (Nils)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Låter bra det, är nu tillbaks på rudbeck så jävla konstigt här bara massor av invandrare :P Saknar vanligt folk som dej såklart :P (Nils)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Och nu är jag i ulriksdal igen :) (Nils)

Vilket sms blev du mest berörd av?
Mm jag vet inte, några idéer? :) (Nils)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okej ja eller angelica :P Okej men du får ha det så bra, kommer sakna dej. Puss :) (Nils)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
Vet inte, Caz är stängt :( Ni får komma på nått :D (Nils)

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Tjenare :) hur går det med min favorit tjej :P (Nils)
 
Vad vill du höra mest av allt?
Redan, tror du är lätt smartare än mej :P Ja tror det, varför? (Nils)

Och nejdå! Vi smsar inte alls mkt! :Ö Vill bara påpeka att jag har rättat enormt mkt och att Nils själv är invandrare som han kallar dom så han får vara elak mot alla invandrare som kan ta illa upp.. :) Och jag skulle kunna hålla på så här ett tag för det skulle vara samma person hela tiden.

Kommentarer
Postat av: the music

Hejsan! Gillar du musik? Då ska du kolla in denna bloggen. Den har varit uppe ett tag, men nu har den blivit aktuell igen, och nu kör jag hårt! Om du har några önskemål på artister, genre, låt eller något band så skriv gärna en kommentar så jag kan göra bloggen ännu bättre. Om du kanske själv sjunger eller spelar i ett band skulle jag mer än gärna kunna publicera det i bloggen. Ju fler idéer, desto bättre :) Kika in nu ;) Take care // The Music Blog

2008-04-05 @ 21:56:50
URL: http://themusic.blogg.se

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0