Jenny

hur bra känner du en av dina bästa vänner?

Namn: Jenny Lähdet
Ögonfärg: Blåa (?)
Klädstil: Enkelfärgad, jeans och bekvämt.
Hårfärg: Blond
Favoritfärg: Skulle gissa på röd?
Favoritmat: Vet inte riktigt men hon gillar taccos och lakrits :)
Har hon färgat håret nån gång? Ja
Har hon klippt sig någon gång? Ja ?
Har hon piercat sig? Öronen
Dricker hon? Nej
Röker hon?  Nej
Vad heter gatan hon bor på? Smedsgränd.
Vad har hon för mobil? Svart nokia
Vad har hon för färg i sitt rum? Lila blå typ
Har hon någon/några systrar? MIG! :P
Har hon någon/några bröder? Andreas
Vilken mat hatar hon? Kan hon hata mat? :P
Vad tror du att hon skulle göra om hon vann en miljon? Åka utomlands
Vad brukar hon göra efter skolan/jobbet?  Träna, vara med vänner.
Har hon bråkat med nån någon gång? Oj det vet jag inte. men isåfall inte länge eller ofta :)
Vad brukar hon göra på helgerna? Vara med folk, bada och träna ib
Vad har hon för musiksmak? Blandat, the voice och lite pop från ett tag tillbaka :)
Vad påminner dig om henne? Rihanna, Picknik, skärgården, cyklar, pooler... allt möjligt!
Vad var det första du sa till henne? Hej jag heter my?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Nej, save money you knaaaw!
Är hon beroende av något? Tror inte det.. :) Det var nötkräm i höstas
Vad kallar du henne? Jenny, Jennuie eller älskling.
Vad kallar hon dig? Mauie
Vad har ni gemensamt? MASSOR
Om du skulle ge henne en present då hon fyller år, vilken blomma skulle det vara? Ska jag ge en blomma? :S
Om du skulle beskriva henne med 3 ord, vilka skulle det vara? Jenny är bäst

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0