Nej, nej, nej!

Nu är någonting fel! Jag vet inte var det är! Jag kanske är paranoid? Jag känner det bara på mig. Någonting är fel!

Dagen var ganska tråkig, gick runt och sjöng typ hela dagen för att varenda fucking sång fastna i huvudet! Jag samt massa andra i klassen sov antagligen aldeles för lite inatt för när vi är trötta ler vi hela tiden och skrattar och enormt dåliga skämt. Vilket vi gjorde hela dagen, även om vissa var lite värre. Dagen slöa sig fram och vid lunch var man vidrigt hungrig men det är ingen hemlighet att våran kock inte kan laga mat... Sen åkte jag hem och har inte kunnat sluta oroa mig! Jag vet inte ens varför jag är orolig men jag dubbel andas och har ett hack i hjärtat. Just nu mår jag INTE bra... bara skakar.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0