Teknik åttan

Det var en trevlig dag det här! Vi åkte med bussen 08,30 och var där en timme innan det började .. KUL! Satt och lyssna när dom presenterade sig och sådant tråk. Sen så var det dags att fixa golfplockaren! Calle som hoppa ur för det var för töntigt satt kvar på sin plats med sin "coola polare" medans jag ellinor sofia och aneri fick det att fungera bara bra... Snabbast, skickligast och flest bollar. Men diskade. Suck? Sen var det tävling och applåder till Linus Sofia och Ellinor som kom på sista plats! WIHU! Sen åt vi lunch och tog några skumma bilder. Och fick även bild på schtekaren! :D Ohyeah! Vi gick in för att kolla på finalen och jag skaffade en ny sms kompis och även ragg, genom bluetooth! Det var nytt! Han vägra säga vem han var dock.. :P men han heter niklas typ. sen hade vi 1½ timme fritime! jag sprang runt med massor av folk på alla våningar och tappa bort oss. roligt i skåpen hade man iallafall ;) image10ll

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0