Valborg

Idag var ju elles födelsedag så grattis till henne! Detta betyder dock att jag gick halv fyra imorse så jag kunde sätta upp lappar om henne över hela skolan. låt oss säga att hon inte älskade oss enormt mkt efter det. hehe. men vi hade iallafall jätte kul! Valborgs avslutningen i skolan var helt okej, vi gick till trummor ner till estetbyggnaden. Vackra trummor men lite enformigt. Lyssna på massor av dikter och sjöng. Sen gick vi in medans niorna spelade band, bland annat cellardoors. Självklart sjöng jag med. Även om jag nog var den ända. Micka kommer snart och vi ska ha en trevlig kväll med massor av mys! Gå och kolla på brasan sen kl. 10.30. Inte 8 som vissa sa. haha. vi kommer säkert ha det jätte trevligt. Min dörr är alltid öppen om någon vill joina, men naj.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

*host*
jag sjöng också med.......

2008-05-06 @ 23:48:11

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0