Veckan som gått

Ja det var ju ett tag sen så vi tar det från början.
Fredag: Skoldagen var lugn och jag stack från sista lektionen. Åkte hem och duscha, klädde på mig, fixa håret och sminka mig på sådär en halv timme! Vi åkte bil, pendel, tunnelbana och buss. Sen båt!! :D Hade en fantastisk kväll och jag dansa tills fötterna gjorde ont. Jag haltade till hytten. Skämtar inte.
Lördag: Kryssning på förmiddagen med dans-spel och tax-free där jag köpte min nya parfym "Escada, MOON SPARKLE." På kvällen åkte jag till ellinor, var hemma sent så jag sov länge.
Söndag: Vackna 13.00 och märkte att det var skit bra väder så det var på med kjol och linne, ta en tining och sitta i solen to get som brown color! På kvällen åkte jag in till valvet och fika. :)
Måndag: Skolaaa... Tråkiigt! På håltimmen låg jag marika och angelica och sola. Skööönt!
Tisdag: Idrotten och elevensval var båda ute. Först fotboll och sen ultimate frisbee. Man fick solsting typ. Sen på kvällen åkte jag tillbaka till bild läxis, tack och lov! Missade 3 bussar på rad eftersom jag är sååå duktig men tillslut spenderade jag en halvtimme på busshålls platsen och lyckades!
Onsdag: Kommer inte ens ihåg den här dagen! Den måste varit tråkig. :P Tror vi grillade på kvällen..
Torsdag (idag) : Skolan gick tråkigt framåt. Somna nästan på svenskan och engelskan. Hängde inte med på någonting kändes det som.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0