Aouch mitt huvud

Jag är så jädra trött att jag inte vet vad jag ska jag göra. Huvudet värker, fötterna gör ont, näsan är täppt och jag är jätte hes.
Nu är frågan, är jag påväg att bli sjuk? eller hade jag bara sjukt kul igår?
Det var iallafall jätte roligt, jag och jenny åkte in till stan med halv 3 tåget. Då gick vi runt och jag köpte ett par gympaskor, fina såklart :) Sen åt vi och tog det riktigt lungt. Klockan halv åtta mötte vi Micka Tone och Vina (MTV) thihi. Sen trängdes vi in i folk massorna, det var helt sjukt vad vi trängdes för vi stog väldigt långt fram faktiskt. Efter ett tag var vi tvugna att gå ut en stund för vi höll på att smälla av från värmen! Då mötte vi tre glada tjejer som inte var så himmla nyktra. haha. skit vad ni e packade, vadå vi har bara drukigt cooola! Sen drog vi in i folkmassorna igen för det sista. Jag och jenny gick typ 10.00 och mtv gick 10 min senare. påväg till T-C vinkade killarna som tjejerna hade dragit oss att möta. haha. mtv hann inte med pendeln vi tog. Sen gick jag och jenny till henne så jag kunde åka hem. Var hemma vid 12 typ. Aouch vad trött min kropp var då. Vi stog ju bara och dansade hela kvällen.


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0