Back in town!

Såå, nu är jag tillbaka i lilla märsta. Men jag vill tillbaka till kreta!! :'( Det var så varmt och härligt där! Här kan man ju inte gå utanför dörren. Jag ska berätta vad jag gjorde senare men just nu ORKAR jag inte!!! Usch kom hem 4.30 i .. morse? så jag har inte sovit speciellt mkt inatt.

idag ska jag börja med att fixa mina naglar som inte ser kloka ut! Sen ska jag försöka vara med jenny, tycker synd om hon är och springer i industri området, stackarn. Men tänk possetivt! Regnade det inte förra året? Ska försöka få med henne och hämta kemtvätt, hihi. Och sen ska jag försöka få tid hos a la hårfrisör för jag ska hinna klippa mig och slinga håret innan skolfotona som tas på Torsdag! Och då ska man till tandläkaren också. Usch, jag vill inte höra "E 7 karies" MEN PRATA ETT SPRÅK SOM MAN INTE FÖRSTÅR jag vill i alla fall INTE veta!


här är vårt fina hotel, skit skön pol

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0