Bruum Bruum brrjiii poff

Ja så lät det ungefär nyss när jag och Angelica krokade. Eller jag körde in i hennes ljuddämpare! Asså vi åkte i höghastig och sen kvarnitade en skåpbil framför så alla var tvugna att bromsa. Angelica  hann bromsa men jag kollade på hastighets mätaren just då så jag såg det försent. Skadorna var få men Angelicas ljuddämpare kvaddades och mitt stänkskydd är trasigt. Vi mår bra dock, förrutom att jag aldrig mått så här dåligt tror jag. Usch vad läskigt det var.

Och för alla som vill veta så nej jag har inte svarat på era sms eller samtal. Varför? För att jag inte har några pengar kvar och har verkligen inte orkat. Ni får kanske svar senare.

Kollar på hollywood skit, och det är massa som bantar och dom tre topp är helt sjuka! Geri Hollywood är 35 men hennes kropp 59! Varför gör man så?Janet Jacksson är 41 men hennes kropp är 67år gammal! Men värst är.... Oprah 53 år men hon lever i en kropp av en 82åring! Asså helt ärligt! Och detta är genom jojo-bantning!


hur känns det att ha en kropp som är 29år före?

Kommentarer
Postat av: jenny

har bantning någonsin varit bra?.. :Ö



Läskigt med din moppe, men bra att ni mår bra :)

2008-08-11 @ 17:28:51
URL: http://jjennye.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0