Helgen v. sommarlov

Fredag: jag och jenny åkte till stan och gick runt och kolla på vad som hände eftersom det var 080808. Vi gick runt vid platan och gick i lite affärer sen drog vi till gamla stan eftersom vi trodde att vatten kriget skulle vara där men det var det inte! Det var vid kaknes tornet typ. hehe. så vi följde efter massa röda så hittade vi dit. det var jätte kul att kolla på även om vi gick väldigt långt och mina skor gick sönder. sen tog vi bussen till hötorget där vi kollade på batman filmen. den var bra men lite creepy ibland.
Lördag: Då åkte jag, ia, otto, kim och malin till kolmården! jippi det var roligt men det tog sjukt lång tid att åka. vädret kunde varit bättre och det var enormt mycket getingar vilket inte var så kul men annars var det bara bra. tog bilder och filmade under delfin showen så ni kanske får se sen!

Idag skulle vi plocka svamp men verkar inte bli av så vi får se vad som kommer hända

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-10 @ 22:04:26

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0