Ingen lust

Ibland har jag bara inte någon lust att skriva! Och inte nu heller egentligen. Tänkte bara säga att om ni vill läsa om kryssningen får ni gå in på jjennye.blogg.se för jag kommer nog inte skriva om den =P Orkar bara inte!

Har börjat gilla en ny serie, Greek tror jag att den heter, haha. Går på Femman, söndagar klockan 19 =) kollade med jenny på en film som heter Too young to marry nyss, bra tyckte jag men jag vill också hitta min äkta kärlek när jag är sjutton! Hoppas hoppas...

Min syster fyllde år idag så grattis till henne! Hon fick en mörk blå tröja och en liten bok om systrar av mig! Vad snäll man kan vara ibland haha.  Skit vad jag önskade att jag var 18 igår, för syster och alla värkade ha skit kul.

Miiicka kommer hem imorgon, saknat henne! Hon har varit borta över en vecka nu, jag klarar mig verkligen inte utan vänner! =P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

honey I'm home! :D

2008-08-04 @ 19:30:59
URL: http://mikalula.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0