Kalla Sverige!

Man märkte verkligen idag att det måste varit varmt i grekland för det är sviiin kallt i sverige enligt mig. Jag åkte hem till jenny vid typ.. 11? så fick jag vänta en stund för hon stog i duschen. stackarna hade joggat i ballerina skor på förmiddan. Vi åkte till märsta för att kolla på bokaffären efter lite skol saker men hittade inget roligt. suck. det var 2 andra i typ vår ålder med en av sina föreldrar där (asså typ dotter pappa, son och mamma) och man kunde ju inte undgå att tänka, kan någon av dom här vara mina nya klasskompisar?

På eurostop kände jag mig som värsta fettot när jag vräkte i mig som om jag inte fått något att äta på flera dagar, haha. jag kom fram till att även om jag skulle hitta något idag så skulle jag inte köpa något för jag skulle vänta tills imorgon. men imorgon skulle jag inte hitta något och jag skulle åka tillbaka till eurostop och köpa allting. ojdå.

micka och vina kom förbi en stund och var socialla. vina passar verkligen i tandställning, få som gör det (tro mig jag vet). så vi stog och diskuterade tänder en stund. hihi. vad pratar ni om?

nu är det så att jag snott min pappas dator så jag ska kolla på film i sängen. Ni får säkert läsa om den sen (fast man har ju sett den några tusen ggr).


en sån kanske?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0