Mån & Tis

Måndag: igår var jag med jenny! ovanligt, not. vad vi gjorde ´kommer jag inte riktigt ihåg, fast jag vet att vi åkte till eurostop och det började regna påvägen hem. jippi. svin kallt var det också i min kortärmade kofta. vi bestämde oss för att åka till grekland, kreta för att vara mer precis. det kommer bli jätte kul. vi sticker om 9 dagar och det är lite läskigt att när vi kommer tillbaka ska jag nästan börja skolan med detsamma. påtala om det ska jag skriva lite om skolstarten som jag har tänk på ett tag. kommer nog någon gång.
Tisdag: idag skulle jag varit med micka, men alla som känner henne vet att hon gillar att sjuta upp saker så vi får se om det blir något imorgon. istället satt jag och frös på moppen till coop. fast jag hade sjukt mycket kläder på mig. såg ut som en eskimååå. haha. men så går det! sen kom jag hem och det tog väl en timme innan jag fått tillbaka värmen. satt och kollade på tv och "städat" mitt rum, asså jag har men det är ju inte spotless liksom.


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0