mjaaau

Skit vad konstigt det känns att ha ett shema! Och det var lite svårt att komma upp i morse måste jag erkänna även om det var ganska skönt att kunna ta moppen till skolan fast jag kom iväg 5 min senare än planerat pga glömd hjälm och massor :P Annars var dagen helt okej. Fick reda på två bra saker och en dålig. Ingen lilla rundan i år (YEAAAAAY!! DANSA!! WIIHUU!!!) och jag fick heidi i spanska :D jippi på det också. Det var däremot inte så kul att se vad vi behöver ha klarat av för att få mvg i spanska. jag känner mig ju ganska torsk. 

vi släppte in en katt idag som stått och jamat i jag vet inte hur många dagar. förrut hörde jag micka vina och jenny granarna slå henne så micka och jag fundera på om vi skulle köra av dom med moppen. hihi. hon är i alla fall jätte söt och vi kallar henne mjau. men vi hoppas vi hittar ägarna snart. 

nu ska jag äta upp mina popcorn och sen göra mig klar för sängen. 

kiss kiss

p.s 3 läxor på första dagen... d.s  

15 år

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0