Moor mud

Jaja, jag vet att jag tjatar men nu har jag min älskade kerstin florian moor mud ansiktsmask i ansiktet igen. :D Bästa alltså. Så himmla värd pengarna.

Idag var jag dåra med micka, vi gjorde ungefär ingenting. :P Åkte runt och kollade efter hårinpackning och satt och decka hos mig och mcdonald. :P Men det är skönt att bara prata. Körde på en räv idag också, usch. Asså räven var redan död men det var ändå äckligt. Trodde jag skulle spy. Men nu ska jag ta bort min mask och sen ska jag krypa till sängs och soooova. Eller jag ska kolla på film först så jag lär ju inte sova i första taget. :P kiss kiss



Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0