Sammanfattning

Idag träffade jag Micka på dagen, vi åkte till eurostop och handlade glass som vanligt. Päron idag, kommer sakna min kära mjukglass i grekland. :/ Huuur ska jag klara mig utan i en hel vecka?! :O Sen så åkte vi hem och hämta pengar så vi kunde köpa expressen för att se hur bra våra skolor är. Självklart fanns inte min med! Gud så ovanligt, nååååt. Mickas gjorde inte så bra ifrån sig. haha. Sen stack vi till Micka och gjorde absolut ingenting.. Stack hem och åt och Micka kom dit senare och vi kollade på Van the man, aka Van Wilder. Den var rolig, fast jag blev lite illamående på vissa ställen. Sen satt vi med Kirsten Florians ansikts mask i ansiktet och kollade på Project Runway!!! Den där ansikts masken är skit bra alltså, helt klart värd pengarna gott folk! Haha, gott gotti gott gott! xP


sötaste hunden, och äckligast =P

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0