Skönhets tips

Nu börjar snart skolan och vem vill ha matt hår, finnar och dålig hy? Inte jag tack! Men nu tänker ni men det kan man ju inte göra något åt nu! Men det är väl klart att man kan! Och jag ska ge er några tips på hur!

1. Drick mycket vatten, det rengör huden och håller den fuktig.

2. Kerstin Florin Moor Mud Masque är en ansikts mask som gör under för finnar och poormaskar! Dom försvinner någon timme efter, det är ren magi enligt mig.

3. Apoliva hårprodukter hittar man på apoteket och är riktigt bra! Håret blir mjukt och skönt, man känner att det blir rent!

4. Hög solskyddsfaktor! Om du brukar ha 8 ta 16! Det skadar inte att ha extra mycket och du får en finare och jämnare bränna. Tänk på att ha starkare solskydd i ansiktet.

5. Ha håret i en hatt eller sjal när du solar för håret slits av solen.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0