Vadå weird?

Haha, nu börjar jag förstå varför folk tycker jag är konstig. Stog nyss i tvättstugan i endast underkläder, ipoden i öronen och hemtelefonen som mick stog jag och sjöng touch my body. Nu när jag tänker på det låter det lite konstigt. Ojdå.

Idag var i alla fall första dagen, saknar gammla klassen ganska mycket för det kändes konstigt utan vissa. Vi fick 4 nya elever. Anna-Sara har jag inte ens pratat med för hon var tydligen en bitch mot angelica förrut? Miranda är den hon är och kommer alltid få samma inställning från mig efter vad hon gjort. Björn var jätte gullig, alltså inte åh vad snygg han var gullig utan han var så där blyg och hade tandställning och var nervös. Som en fem åring gullig liksom. haha. Sen var det Nina såklart! Redan med i gänget liksom, själv tog det ett tag grr. Men men, stackarn bor i backa i  ett rum som stinker. :P

Snart ska jag nog träffa micka en stund, vet inte riktigt vad vi ska göra men nåt hittar vi på.

kiss kiss

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0