Värmande fyrvärkerier

Ajdå, nu var det ett tag sen men bloggningen lär nog vara uppe i 3 veckor nu. Fast jag lovar ingenting.
Jag var ju i alla fall i thailand i två veckor och jag kom tillbaka i söndags! Härligt, värmt och skönt var det men borta bra men hemma bäst. Längtade hem och nu är jag äntligen hemma!

Idag var det i alla fall skolavslutning 06:30 som varje år. Jätte vackert var det med fyrvärkerier och allt. Som Micka säger; Man märker att jag går på en annorlunda skola. Jag går inte på någon konstig skola. Bara en med större ambition!
Just nu sitter jag och ska kolla upp vad jag önskar mig i julklapp. Vet ju inte vad jag vill ha! Ska kolla på en ny kamera. D60 kanske. Vi får se hur det går.

I eftermiddag ska jag försöka få tag på Jenny men vet inte om jag lyckas. Har ganska fullt upp ett tag framöver och skulle vilja träffa henne snart!


Kommentarer
Postat av: Garbomannen

God morgon! Allt bra idag? =)



Hoppas du får en fortsatt bra dag.

2008-12-18 @ 09:09:24
URL: http://garbomannen.se

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0