A la cinderella!

Så! Nu är jag färdig packad och ofixad men det gör jag på båten tror jag. Aa det gör jag. =P ska bara åka till mamma och säga hej då, ja jag är en stor mamma gris! Och sen ska jag hem, hämta sakerna och åka! Har bara med mig handväskan typ, den nya (kolla några inlägg ner) ska ha på mig en av dom nya gina tricot klänningarna också, (kolla några inlägg ner) den med vita band.
Planer för kryssningen har vi nog inte än, jag vill dansa det är allt jag har bestämt. Förra gången fick man massor av konstiga blickar. Det kan ni fråga jenny, haha det var hon som la märke till det. Nej men min klänning är lite längre den här gången även om jag ska ha andra skor.

Nej det här är nog sista inlägget idag, skriver när jag kommer tillbaka imorgon eftersom mobil blogga inte fungerar för mig. Suck. Men jag ska åka till mamma nu. Kram och ta det lungt!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0