Äntligen gårdagens köp!

Så, det var nog på tiden! Eller var säger ni? Har inte skrivit tidigare idag för jag har inte haft något att skriva om idag, städat bara men skriver nog senare i allafall. Måste ladda upp massa bilder från härjarö också! :) köpte några saker på rea så jag vet inte vad jag handlade det för men jag skriver vad allt kostade fullt pris.

Björn borg
Björn Borg trosor - 199kr
dom var på rea. sture gallerian

Gina TricotGina Tricot
Gina Tricot klänning - 149kr
inte köpt på rea

Gina TricotGina Tricot
Gina Tricot klänning - 249kr
inte köpt på rea, tänk bort bh-banden!
Ursäkte min fula haka på andra bilden

Massimo DuttiMassimo Dutti
Massimo Dutti trekvartarmad t-shirt - 249kr
den var på rea, min mage ser jätte stor ut på
bild men det är den inte, tänk på att jag har
en svart bh på mig därför syns det igenom

ZaraZara

Zara kortärmad kofta med luva - 299kr
den var på rea, andra bilden tog jag för
att visa luvan, ska fortfarande inte ha
på mig en svart bh till detta

ZaraZaraZara
Zara gröna skor med ankelband - 399kr
dom var på rea, ursäkta mitt gammla röda nagelack! ska bytas, jag
vet att prislappen sitter kvar och att man kan se den på sista bilden

MangoMango
Mango skolväska med band - 1299kr
köpt på rea, andra bilden har den korrekta
färgen, den andra har mer solljus på, jag vet
prislappen fortfarande är på och syns på den
sista bilden

Mango
Mango handväska med
långt axelband - 399kr
inte köpt på rea, rymlig
och bekväm, snygg

Ska något med imorgon jenny? Kryssning you know!

Kommentarer
Postat av: elin

Oh vilka fina saker du hittat:)

2008-07-29 @ 18:07:40
URL: http://ebjurling.blogg.se/
Postat av: Lina

Den första klänningen var ursöt!

Och det är du med :*

2008-08-02 @ 00:11:35
URL: http://svartasegel.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0