början efter slutet

Efter ett väldigt långt uppehåll, sedan fjärde juli för att vara mer exakt ska jag försöka börja igen! Det är roligt att skriva men man orkar ju inte alltid. Jag hoppas att ni kommer tycka att det är ganska roligt att läsa min nya början på livet. Ja för nu ska jag försöka ändra på allting. Försökt i sådär 1 år och har inte riktigt lyckats men nu när man har lite tid över så kan vi väl dra igång igen.

Varit med Mikaela hela dagen, vi körde massor. Eurostop, odensala, valsta och runt lite :) Mikaela tanka också men det gick inte så lyckat ;) I morgon ska vi nog till våfflan och äta våfflor, om dom har våfflor det vill säga :P Möts där någon?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0