Mums!

Det godaste man kan äta måste ju vara chicken bits (hemma gjorda tack) och thai sweet chili sås! ååååh det är så himmla gott.

Kollade på cold case nyss och jag gråter verkligen till det mesta nu för tiden. Det handlade om att en homosexuell man dog och hans kille ville veta vem det var. 25 år senare gifte sig hans kille med en annan och jag blev ledsen för jag tyckte det var med fel person. =P

Glömde ju berätta en sak om igår, när vi var på campingen såg vi en annan hund den var jätte fin! Såg ut som en räv nästan. Så här lät min och en bekants konversation =P ;

J: Men vi ska inte ha några valpar så nu får ni sluta lukta varandra i baken!
M: Men dom är ju båda tikar!
J: Jaa men det är ju pride den här veckan.

shit vad vi skratta. =) klockrent! Men nu ska jag kolla vidare på las vegas.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0