On la cinderella!

Så, nu har vi varit på båten i sådär sju timmar och det har varit skit kul! Hade lite tid över så vi står i en genomskinlig liten låda med dator i. Det kostar 10kr på 7 minuter och jenny måste hinna skriva också så jag skriver inte så mycket.

Vi har dansat lite och då såg vi att min musiklärare spelar i bandet på funclub. Vadå är oddsen? Haha, kunde inte sluta skratta. Såg en annan lärare också hmm. Vi åt barn bufe skit gott och vi var med om att någon i hytten brevid blev misshandlad, usch. Snacka om att tjuvlyssna =P Ni får veta mer imorgon om det! Det är varmt som fan så jag ska nog sluta och jenny ska få skriva sen spelar vi nog lite spel! Ska försöka få med jenny iallafall =P

godnatt!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0