American Pie

Mitt i maten kan man säga fick vi fin besök i jogging dojjor! Thihi, Jennys föreldrar (utan jenny) kom förbi och pratade lite om morgondagen! Jenny du var lite av tider och så kan man ju säga! ;) Men nu vet jag ju iallafall lite vad man mer ska ta med sig.

Sitter och kollar på american pie, bästa filmerna. Dom är ju så sjukt roliga! Fast beta house måste ju vara bäst! =P Sista grenen när fåret kommer ut, haha, shit jag måste hitta den filmen. Har den någon stans! Äh, vafan tjejer kan väl också tycka om sånna här filmer? Eller är jag lite killig av mig?


Kommentarer
Postat av: jenny

hahah, nej, jag älskar am. pie, så humoristiskt.

2008-07-30 @ 10:40:27
URL: http://jjennye.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har bara sett typ tre av dem, men Beta House är den sämsta hittills! Jag såg den i skolan (det var två killar i min klass som fick välja film, vad oväntat att de valde den.. ><), och FYFAN vad den var äcklig!

De andra två filmerna (vet inte vilka det är) har jag dock inte svårt för. :o

2008-08-02 @ 00:04:04
URL: http://svartasegel.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0