Stalker?

Okej, inte riktigt. Men snacka om beroende! :P Det blir roligt att se om M vet om det när jag frågar imorgon. Om inte kommer jag dööööö f ör att se hennes ansikte :) fast jag vet ju inte riktigt hur hon känner.

Jag dampar snart, facebook funkar inte och jag behöver se om jag fått nåt mejl från F. Han har fått reda på att jag gillade honom och jag vill veta från vem ;)

Mobilen fungerar inte heller, eller den har inga batteri men det löser vi med en laddare :P

Det är så jävla varmt att jag håller på att svimma :Ö men nu ska jag nog sluta. ska inte sova men ska nog gå och läsa och ni som känner mig vet ju att det betyder att jag kommer somna någon gång vid 12? 1?

Jaja, skriver nog inte mer ikväll så vi ses i morgon. Godnatt.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0