tjenahopp motorstopp

kom hem för en kvart sen, har varit i sigtuna i fem timmar och bara kört runt på moppen med micka. jag vet inte ens vart vi inte var =P men det var kul. åt på våfflan och fika på myntet. har så ont i armarna efter allt körande. vurpa idag också men det gick liksom 5 km/h så jag gjorde inte illa mig och moppen var nästan oskadd. =P

ska snart dra till eurostop med micka och köpa extremt blond hårfärg.... fatta vilken chock om hon färgade håret illrött, eller svart?! hahahhahahaha. skit vad kul. vill göra slingor i håret även om det ser ut som jag redan har det i sju olika färger.

aja, nu ska jag kolla vidare på tv, har bara en sak att säga. we are not made of jello, we get behind the fellow, black and yellow! hahaha, älskar den filmen (;

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0