Torsdags kväll

Så, slutet på ännu en dag. En inte så rolig dag i och för sig men jag överlever väl! Vet inte hur jag mår i morgon. Hoppas att det här bara är en lätt sjuk period så jag mår bättre i morgon men jag tror inte det. (peppar peppar ta i trä)

Dagen var ganska tråkig men jag är ju fyndig som jag är så jag kommer ju på saker ändå.

Var tillexempel och handlade med mamma och malin. köpte bikini och flipp flopps! Allt på rea på stadium.. :)
köpt  köptköpt
allt matchade och kommer bli skit snyggt till resan till... grekland? bulgarien? italien? =P Jaa vart vi ska är nog fortfarande en hemlighet!

Annat man kan göra är ju massa roliga sajter! Förrutom att skriva blogg så klart favoriten är den här!

Kollar lite halvt på en sån där film som man redan har sett och bara tycker är bra ibland, den sista samurajen på kanal 6. om ni inte sett den tycker jag att ni ska för det är en bra historia bakom allt och sista fajt scenen är riktigt bra! Själv sitter familjen och spelar hava medans brorsan och malin citerar ur chilensk apa pratar bokföring. Helt klart inte min humor men kanske din?

Valsta syrianska och Hammarby IF spelade idag, man hörde dom på våran balkong och då bor vi en bra bit bort! Valsta blev krossade med 4-0 men det var ganska väntat. Coolt att vi fick möta dom ändå, ikväll ska man alltså inte vistas i Valsta ikväll om man är hammarbyar! =P

Man börjar se ett mönster i mitt bloggande. Ett mellan lång på morgonen, ett kort mitt på dagen/eftermiddagen och ett väldigt långt på kvällen! Meeeen det kommer lite då och då! =) få se om jag kan hålla det här uppe!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0