midsommar

jag lyckas hitta ngt negativt med varje dag tror jag. nu har ja kommit på att efter idag blir allt bara mörkt igen. jippi! not. usch, jag vill flytta ifrån allt just nu! vill fly igen. men tror inte ja orkar börja om igen. kanske tillbaka till sa? vill till emma! saknar henne jätte mkt! hon är i sverige nu så jag hoppas att jag får se henne snart igen. hon kanske kommer upp till stockholm senare i juli, hoppas hoppas hoppas. varför kan man aldrig vara lycklig? shoppade med micka igår, handlade ett linne från gina tricot med en tiger på. jätte fint faktiskt. :) micka shoppade upp sjukt mkt. :P hon slår mina standards. men men, det var ju födelsedags pengarna så. snart fyller man år, tragiskt. kommer nog bli tråkigare än förra året, och förra året var ju ingen höjdare. hatar att fylla år på sommaren, ingen är hemma. nu kommer inte e eller j vara hemma och kanske inte m. usch, vill inte fylla år på sommaren. vill någon ge mig en resa till spanien i födelsedags present?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0