trött, sliten, förstörd

ja du det var ju ett tag sedan, men bloggen är nästan övergiven. orkar knappt svara på folks sms längre. snacka om att det var dags för sommarlov. har spenderat dom senaste kvällarna med micka och ska även åka med henne till kista idag. ville åka tidigt men micka är inte den som är vacken på eh, dagarna. så det blir väl om någon timme. imorgon är det midsommar och det blir väl hem och deppa. orkar inte med någonting längre. helt sliten. hoppas familjen kan åka på semester snart så jag kan få ta igen lite. fast den semestern lär ju inte hända. skulle gå på bio idag också. men det lär ju inte bli av. borde egentligen fixa iordning mig. men jag lär ju åkt till kista i det jag har på mig. en blå allt för kort t-shirt och ett par sjukt taighta jeans och neon blå strumper. har inte ens borstat håret. tänk om man var lycklig?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0