Vad har du gjort i veckan?

Lista

Hittad på http://mikalula.blogg.se/ som hittade den på http://ssaarahh.blogg.se/ :P

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

Kramat min mormor: Kan varit lite svårt
Slagit någon: Kanske
Spelat basket: Nej
Vunnit en match: Nej
Gått på bio: Nej
Städat rummet: Ja
Bakat en sockerkaka: Nej
Ätit pizza: Ja
Skrikit åt någon: Ja
Varit uppe längre än 02:30: Nej
Åkt flygplan: Nej
Åkt tåg: Pendeln ?
Pratat i telefon i mer än 40 minuter: I totalt? ja
Slösat över 30 kr på godis: Ja
Pratat i en telefonautomat: Nej
Spelat dataspel: Ja
Köpt kläder/skor: Ja

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:

Retat någon: Ja
Pussat någon: Nej
Gått på toa mer än 10 gånger: Ja
Ätit prinsesstårta: Nej
Hoppat ut i snön och skrikit jag lever: Nej
Lagat mat ur kokbok: Ja
Gett någon komplimanger: Ja
Lyssnat på Winnerbäck: Nej
Använt handkräm:  Nej
Borstat tänderna: Ja
Sparat pengar i spargris: Nej
Sagt hej på hebreiska: Nej
Sagt jag hatar dig: Nej

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:

Gått på toa: Nej
Ätit: Ja
Kollat på klockan: Ja
Sjungit: Ja
Svarat i telefon: Nej
Hostat: Ja
Rapat: Nej
Kollat på TV: Ja
Lyssnat på radion: Ja
Sickat ett SMS: Nej
Sovit: Nej
Installerat en skrivare: Nej
Läst mer än 10 rader på engelska: Nej
Tänt en lampa: Nej
Gråtit: Nej

JUST NU:

Sjunger jag: Nej
Gungar på stolen: Nej
Lyssnar på musik: Nej
Kliar mig på näsan: Nej
Hostar: Nej
Äter: Nej
Hoppar: Nej
Lyssnar på techno: Nej
Lyssnar på klassiskt: Nej
Lyssnar på Winnerbäck: Nej

VÄLJ BLAND:

Svart eller vitt: Svart
Katt eller hund: Hund
Natt eller dag: Dag
Solsken eller månsken: Månsken
Sommar eller vinter: Sommar
Julafton eller födelsedag: Julafton
Film eller bok: Kan inte välja :P
Höstpromenad eller vårpromenad: Vårpromenad haha
Radio eller CD: Radio
Färg eller svartvitt: Färg
TV eller radio: TV
Cykel eller moped: Cykel i hinderbana i hög fart
Buss eller bil: Bil
Coca-Cola eller Fanta: Coca-Cola
Bowling eller kubb: Bowling
Titta på TV eller stirra in i väggen: Titta på TV


Vad blir ditt namn baklänges?

Ym Tsiuqrettez (Fett coolt! :D)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
När jag föddes, vilket kanske var 6 timmar
Platt eller lockigt hår?
Små lockigt eller spik rakt.

Är du kär i någon?
Nej

Vad gör du när det regnar?
Är inomhus

Har en dröm gått i uppfyllese?
Nej

Vad har du som startsida på Internet?
Vilken dator? :P

Vem ringde du senast?
Jag som ringde? Eh, mamma kanske :P

Tycker du att sengångare är söta?
Nej

Har du haft vattekoppor?
Ja

Vilken mobilsingnal har du?
Bubbly-Eve

Första sporten du gick på?
Tennis

Vad längtar du mest till just nu?
Mopeden

Kan du gå ner i spagat?
Absolut inte!

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon i min familj ska dö

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Japp

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön eller vit som micka säger

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vit? tror jag.

Sommar eller snö?
Sommar

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukost?
Mjöl med oboy!

Vem kramade du senast?
 O.o ingen anning!

Duscha eller bada?
Bada bada i pina colada

Kan du ditt mobilnr utantill?
(A)

Hur tar du dej till skolan?
Buss 175 kl. 07.20
eller vänta nu... MOPPE! :D

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Ingen anning


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0