No time no see

Idag var en lite lustig dag. Felicie ringde och undra om vi kunde göra något. Hon kom vid 20 över 3. Vi gick snabbt hem till mig och sen gick vi och möte Roy. No time no see verkligen! Det var sådär 5 år sedan. Tydligen mötte hon hans lilla syrra på någon fest. Han var sig inte lik, men ändå.

Har skit ont i nacken/axeln, vet inte vad jag gjort och är beroende av Zon just nu. It's killing me.

Emma la upp massa roliga bilder på facebook idag från Syd Afrika tiden. När vi åkte limo, poolparty och choir. image1
Det var riktigt kul. 100 ballonger, lite vatten och en mix cd kan vara världens roligaste party.

Ellinor ringde precis också. Dom har det bra, kollar på film på kvällarna och har det skönt. Hennes lag spelar final imorgon (LYCKA TILL) men dom andra lagen suuuuuger. Hörde knappt var hon sa, det var något disco i bakgrunden. Dom kommer hem imorgon. :) Blir skönt att ha dom tillbaka. Samt att det betyder att min dröm inte var sann. Det ska man vara glad för, usch.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0