Drama dag i drama veckan

Jag kan ju inte riktig bara skriva allt som händer här men om det är någon som undrar varför jag beter mej lite den här veckan så är det för att jag snart får panik. haha. nej men jag skämtar inte. varför kan inte tjejer vara som killar? sluta snacka skit! jag tror att bla bla bla. men varsegod och tro men tror du helt seriöst att jag vill höra dig snacka skit om en av mina bästa kompisar? isåfall tänk till igen! håll käften om vad du har att säga. har ni aldrig undrat varför alla mina vänner utspridda? en i belgien två på ekilla en på central en i sydafrika en i irland.. det finns en anledning, dom kan inte snacka skit om varandra! inte undra på att jag alltid haft roligare när jag umgås med killar, dom kanske har sina åsikter men dom skulle fan aldrig snacka skit om sina vänner! usch! nej diss till allt skvallar. jag bryr mig fan inte.

skickar en liten hälsning åt någon jag vet kommer se det här, min pappa har nu efter din senaste kommentar bestämt sig för att kalla dig svenska pinnen. suck. om det hjälper så kallade han alltid cissi prickikorven, vilket hela min släkt gjorde. och prickikorven vs. finska pinnen? jag skulle iallafall välja finska pinnen.

my och my, körl och körl. (vad fan är körl för namn?!) det blev en underlig konversation. haha. okej, iallfall tänkte säga något som jag iallafall tyckte var roligt. så här var min och mys koversation igår, eller iförrgår?
My: Jag är som en skogsnymf, mysterisk, vacker och trollbindande.
My: Jag för står att du är mysterisk och vacker för du är du, men hur ska du kunna binda ett troll?!

klippte mig förra tidagen men eftersom jag inte skrivet här förutom ett argt inlägg pekande mot pappa, btw syster, sluta hålla koll på min blogg! det är som min dagbok för familjen, fast på nätet dåra. haha. iallafall här har ni en bild på min snygga lugg. jenny klippte sig också, hon blev sjukt söt i sin lilla (och då menar jag lilla) frisyr.

image11

haha, nej men nu ska jag nog läsa vidare i min älskade serie, gossip girl. haha. som btw börjar på tv nästa vecka! tisdag klockan åtta dont miss it!

Ni vet att ni älskar mig,
xoxo gossip my

okej lol, damp.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag måste ju hålla koll på min älskade systers blogg, du betyder mest för mig!
älskar dig. PUSS

2008-05-16 @ 02:52:53
Postat av: Amanda

killar snackar inte skit, de är skit. frågan är vilket som är värst??

2008-05-16 @ 17:16:05
URL: http://aliqua.blogg.se
Postat av: jen

hahah, när d säger så där om min frisyr låter det som om jag har pojkkort hår. Det går faktiskt till axlarna.

2008-05-16 @ 19:20:08
URL: http://jjennuy.blogg.se

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0