Eurovision Song Contest {mina betyg}

Rumäninen: Ganska skön, men det känns som man hört den förrut. 2/5
Storbrittanien: Livfull men inge bra, plus för ett språk man kan. 2/5
Albanien: Bra men skulle varit bättre om man hörde vad dom sa. 3/5
Tyskland: Wannabe Spice Girls som sagt, men väntar på att den ska dra igång, inget jag vill höra igen. 1/5
Armenien: Början var bra, sen drog den igång. full med liv. hon har kanske inte den bästa rösten för upptempo, hennes röst passade bättre i början. 4/5
Bosnien och Herzegovina: Helt seriöst, ska man skratta eller gråta? Lite för mycket kaffe och knark? 0/5
Israel: Lugn och skön, gllar den! 5/5
Finland: Vad är det med finnarna och rock? Språket låter roligt.  Gillar rock dock och musiken är bra om man tar bort texten. 2/5
Kroatien: Lite tango aktigt. Tidningen skriver rap. WHAT?! vet inte riktigt vad jag tycker. men extra poäng för gammlingen. 2/5
Polen: Asså har hon så mycket botox i anisktet att hon glömt hur man sjunger? 0/5
Island: Det här påminnde mig om 90-talet när man var liten. Dansade nästan åt den här låten! 4/5
Turkiet: Okej, det är rock. men inget på min ipod. 1/5
Portugal: Osbourne's dotter? Skön ballad. Lite som empty rooms. kommer komma långt upp. 3/5
Lettland: Man börja stampa med foten och dansa direkt! En riktig barnramsa! haha. 3/5
Sverige: Jag är väl Svensk! Låten är ju bra även om jag inte gillar Charlotte. Förra årets var 100ggr bättre, fast fel band dåra. Haha. Pojkarna skulle vunnit. ;) 4/5
Danmark: Lite långtråkig men med fart. 2/5
Georgien: Absolut något som skulle finnas på min ipod! fast inget för melodifestivalen. 2/5
Ukraina: Men jävla Charlotte Wannabe!!! Två possetiva saker bara, snyggare än Charlotte och killarna är sexii!! 1/5
Frankrike: Haha! Du skämtar?! Golfbilen var kul dock. 1/5
Azerbajdjan: Opera och Hårdrock! antingen så hatar man det eller älskar det. I love it! 4/5
Grekland: Hallå? Måste bara säga hångel i början? Hoppig låt. Bra rythm. Sexigt. haha 4/5
Spanien: JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN! så jävla skön! 5/5
Serbien: Skön ballad. Hade fått fem om jag hört vad dom sa. 4/5
Ryssland: Skön men lite gay? :P 3/5
Norge: Behöver inte säga något. 6/5 för i helvete! ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA

Mest poäng: Norge med 6 .. haha
Minst poäng: Polen och Bosnien&Herzegovina med 0

Kommentarer
Postat av: lena

så bra betyg:) haaha.. :P

2008-05-24 @ 22:57:59
URL: http://www.lenaz.blogg.no
Postat av: Dennis

Jag gillar din lista! Skönt å se att det finns fler som småkommenterade alla bidrag! Läs gärna min lilla lista! :)

2008-05-24 @ 23:02:19
URL: http://kungensbror.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra kväll :)

2008-05-24 @ 23:06:31
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0