Here we go again

Fick reality chock igår, det är fan bara 14 skoldagar kvar! jag får ju ångest inför sommarlovet! vad ska man göra? har ju inga planer så man blir ju lite fundersam. men pappa lovade mig imorse att vi ska åka mc iallafall. det blir säkert jätte roligt, åka ner till göteborg och träffa whats-her-name som jag umgicks med på midsommar. och sen ska jag och marika bo hotel nära gröna lund haha, wish.

moped pågång! äntligen har pappa gått med på att jag ska få den jag vill. men jag kanske måste skaffa en som är begagnad. fast om den är såld får jag en 2008 modell i valfri färg. jippi på det! fyfan vad skönt alltså.

ikväll ska jag och jeniie (haha, vad coolt) åka till sthlm och gå på budget bio. det betyder hemma gjorda popcorn. plockgodis från ica sätuna och vatten hemifrån. budget på hög nivå! imorgon är det melodifestivalen, heja norge röd, vit och blå, sverige ska vi slå! jag är svensk men det finns 3 anledningar till att jag inte hejar på sverige utan på norge, 1) jag gillar INTE charlotte perelli och hennes låt hero, 2) norge har aldrig vunnit förut och deras bidrag är skit bra och 3) jag vill alltid vara lite udda.

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en bra dag! :)

2008-05-23 @ 16:12:10
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Julia

sugen på ny bloggdesign? :) jag gör efter dina önskemål, kolla in min blogg och läs mer :)

2008-05-23 @ 16:17:07
URL: http://juliaberg.blogg.se

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0