Keep your secrets

nu är det så gott folk att det finns ingenting jag gillar mer än skvaller, men bara när jag får skvallra vidare såklart! och när jag var påväg hem från bussen blev jag överlycklig över att jag inte visste någons "berätta inte för någon" hemligheter.. men sen så tänker man lite till, och jo, två ganska stora har jag faktiskt. min poäng med detta. om du vill berätta något för mig som är en "berätta inte för någon" hemlighet. snääälla berätta för någon annan också så jag kan diskutera det. okej?

dom två senaste dagarna har gått jätte bra och provet med men jag vet att jag fick fel på typ tre uppgifter för jag visste inte att man skulle plugga på det. ojdå. men vad ska man göra? har börja prata med massor av gammla vänner från sydafrika på facebook nu. det är jätte kul men det gör lite ont att säga ja när dom frågar om jag trivs mer här än med dom. men jag kan inte ljuga om något sånt. alla i klassen har typ splitat upp och tjejerna har inte fattat det där att man ska gå för äldre och mognare killar. dom går efter yngre och omognare. hallå? någonting fel där...

nej nu ska jag och jenny till upplands väsby för hon ska köpa foundation. jag måste nog lämna alla pengar och kreditkort hemma för annars lär jag ju shoppa vilket jag inte har råd med om jag ska göra dom planer jag har. och sen ska vi antagligen hem till mig och kolla på GOSSIP GIRL!!! ohyeah! men stackars chuck alltså.. :/ synd om honom idag, iallafall i reklamen. har läst ut alla böcker nu, eller dom som finns på svenska. normalt hade jag nog fixat alla på engelska istället men jag vill inte vara elak mot syster som också vill läsa och inte är så duktig på engelska. nej ia det är du inte! får jag påminna dig om fried rise and vegetables?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0