Läxor till max!

Helt sjukt! Fick läxor i vart ända jävla ämne idag! Så egentligen har jag inte tid att sitta här.. but who cares? haha. vi kan ta det senare :)

Jag är helt fast vid talang 2008 nu och sitter och knarkar alla bra bidrag. Bäst är ju Alexander Vausilio. Otur att han har flickvän. Snyft! Jag skickar in hans bidrag genom youtube senare idag så ni får se hur klockrent bra han är. Söt också såklart! :D Thihi..

Fyfan vad jag älskar mina vänner! Dom kan göra sånna här små saker och få mig att lee hela dagen. Älskar värkligen allt dom gör!

Skolan var sjukt kul idag men det är ganska sjukt hur fort saker sprider sig när jag får reda på det, hihi. Elisabeth sprang upp till fotbolls tränaren och fråga om hon fick spela reserv i necis. HAHA. när kunde hon spela en sport. Men vi vet alla varför hon vill, kan det ha någonting med att rugby killarna ska ner samtidigt? Nää! Gud vad jag önskar kunde se henne på träningen imorgon. Men nej jag ska klippa mig..

puss

Kommentarer
Postat av: Jessi

har också massor att plugga =/
Lycka till med ditt!

2008-05-05 @ 17:23:45
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: alex flickvän

han heter vasiliou i efternamn:)

2008-09-07 @ 22:23:12
Postat av: Anonym

Kolla Alexander Vasiliou's nya grej!

http://www.youtube.com/watch?v=6ENrIvClISY

2010-05-09 @ 15:24:01

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0