livet suger make it better

Dagen var ganska tråkig i skolan, det finns nu ett blodspår på en av skolans dörrarfrån mitt skadade finger som angelica slog sönder. tack älskling. vi hade engelska prov idag också och det gick bra som vanligt förrutom att jag inte visste vad mässlingen och påssjukan var, alltså inte vad det är på engelska utan vad det är för något. jag vet ju att det är sjukdommar men inte vad för slags sjukdommar. åkte hem direkt efter skolan efter att ha pratat med erik, sophia och marika om skolavslutningen och grundenten 2009, yeah. fyfan vad kul vi ska ha, vi funderar på att kampa.

nu är det såhär att efter ännu en inte så rolig fredag även om jag vet var det är fest idag men hallå, ingen skulle ens vilja gå dit. så har jag bestämt mig att göra livet roligare. därför ska jag se till att klara av så mycket som möjligt på listan jag skriver varje månad av vad jag har gjort. och nu är det ju typ i mitten av maj månad så nu ska jag se vad jag kommer kunna göra.

maj månad blev såhär;

[x] Du har fått nya kompisar

[x] Du har varit i ett annat land än Sverige

[ ] Du har bowlat

[ ] Du har skolkat (TÄNKER INTE GÖRA! om inte möjligtvís på multiplikations testet nästa v. :P) 

[x] Du har fått bra betyg i skolan

[x] Du har varit ledsen 

[x] Du har velat dö

[x] Du har varit glad  

[x] Du har kännt dig sviken

[x] Du har kännt att ingen har sett dig

[x] Du har suttit vid datorn mer än du brukar

[x] Du har solat solarium

[ ] Du har badat i havet

[ ] Du har varit på fest  

[x] Du har varit "sjuk"

[x] Du har varit sjuk  

[x] Du har bråkat med dina föräldrar  

[x] Någon har sagt att du är snygg

[ ] Bråkat med din älskling (okej kan bli lite kompliserad för det betyder att jag behöver få en älskling först)

[ ] Strulat med en främling  

[x] Gråtit för att ditt liv är misslyckat

[x] Funderat på att byta stil/bytt stil

[x] Gjort många sådanna här tråkiga listor

jadu det här kanske blir svårare än vad jag trott eftersom jag föredrar att mysa hemma istället för att festa med massa folk man inte känner. men heja my, några av dom där sakerna där uppe ska du väl kunna göra... eller? men strula med en främling lär ju iiiinte hända.

imorgon är det jennys konfa och kusinerna kommer på middag. det var ett tag sen jag träffade dom så det ska bli kul. söndag har jag inga planer. nej nu ska jag gå och göra det jag borde gjort timmar sedan. plugga. jippi jäj.

Ni vet att ni älskar mig
xoxo
gossip my

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0