Tisdag

Dagen började bra och var mycket rolig när jag och Angelica gissade oss fram Ellinors gårdag ;) Rawr. haha.
På elevensval gick vi tills sats och träna. Bara jag och Ellinor, Linus, Erik och Robin var duktiga så vi stannade lite extra. Jag och Ellinor var duktigast som stanna längst. Jätte skönt att få springa så det gjorde ont i benen och sen träna lite muskler. Kom hem och han vara hemma i 10 minuter. Det innerbar att göra en så kallad "raggar dusch", vilket betyder snabb tvätt och deo, deo, deo. Satte på mig jeans och en top från bik bok. Riktigt snyggt faktiskt och begav mig till frisören! Scary! Klippte lite kortare och spretig lugg. Helt okej. Blir bättre efter 2 veckor såklart. Det blir det jämt. Ni får säkert se bild på det senare. Nu ska jag kolla vidare på ugly betty! Spännande :D

puss

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0