Tivoli

man märker att man inte klarar av lika mycket som man gjorde när man var liten. igår klarade jag bara att åka 2 saker sen mådde jag illa så det fick ta slut. Inte så lyckat där my. men man får väl åka tillbaka till tivolit någon annan dag för att bli av med alla förbaskade biljetter! 5 åk! måste försöka dra med mig någon alltså.. det kommer ju inte gå något bra alltså. annars var det en ganska bra och lugn valborg. somna ganska tidigt och vaknade upp i min egen säng och inte vid något träd vid en sjö. haha. loser. idag har jag och "micke" ätit glass, solat och lyssnat på darin. haha. minnen. fast han suger fortfarande lika mycket även om han inte har tandställning och är världskänd. jag är också helt förblindad av någon just nu, sebastian kranz. hans ögon är så söta! man blir skit glad var ända gång man ser honom. *glad* .


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0