TV-serier

Tv-Serier :

Förhäxad: Tre tjejer slås mot demoner och måste ändå ta hand om kärlekslivet och livet bortom en häxa, serien är nära mitt hjärta .. 10/10

Smallville: Clark slåss för kärleken !! Triangel drama så det skriker. Dåligt slut dock. 8/10 .

Outbacks Jack: Vad gör man inte för kärleken ? Fast måste dom bryta så många hjärtan? 6/10

Angel: Ööh, odjur som försöker ta över världen ? Nej tack !! 0/10

Project Runway: Drama och kläder, allt jag gillar !! 10/10

Pussycat Dolls: Lite för mycket drama men bra dans 6/10

Robin Hood: Haha, vet du mej vet du att jag gillar den, lite segt ibland 9/10

Våra Värsta År: Gammal och bra serie med medelmåttig humor 5/10

Scrubs: Bästa sjukhus serien full med humor 9/10

Simpsons: Barnslig humor, för mig är futurorama bättre 0/10

Futurorama: Samma skapare av Simpson men mkt roligare fast inget toppbetyg 4/10

Vänner: Vännskap kan nog inte vara skarpare 10/10

2 ½ män: Typiskt män, kolla om man vill vet männens natur !! 7/10

My name is Earl: Den kända listen, kan vara enormt dåligt 3/10

Extreme Makeover Home Edition: Dom hjälper dom som behöver det, roligt att se resultaten 7/10

That '70th Show: Härlig serie om sjuttiotalet. Älskar kläderna 8/10

Idol: Elaka dommare och krossade drömmar 0/10

Braniacs: Ganska tråkigt, inget specielt 0/10

Las Vegas: Sex drama ? ohyes, i love it! 7/10

Psych: Haha, kul när han får sina "visions" 5/10

Sabrina -Tonårshäxan: Roligt när man var mindre 4/10

AFHV: Skit kul, men familjerna måste ju ha kameran på hela tiden ? 8/10

Ugly Betty: Hejar Betty! Allt om att vara sig själv. Stora idolen 9/10

Top Model: Roligt att se vad dom tar för bilder 7/10

Greys Anatomy: Inte en favorit, roliga anledningar varför vissa patienter är där 4/10

Dirty Sexy Money: Asså det är lite konstigt, politik? hollywood? får inte ihop det 3/10

Gossip girl: I LOVE IT! Sex, intriger och pengar. Allt jag gillar, i en serie alltså. 10/10

Desperat Housewifes: Asså, dom dör, dom är otrogna.. jag fattar det inte 2/10

Gilmore Girls: En serie jag verkligen inte gillar. vet inte varför. gör det bara inte. 0/10

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0