Å andra sidan har vi ju the side walk

Jag känner mig faktiskt skylldig mot mitt social liv! Hur mycket kontakt har jag haft med vänner i helgen? Jenny och jag kollade på film i fredags och jag pratade lite med angelica i telefon. Punkt. Sen har jag bara suttit hemma och deppat över att det är så mycket i skolan och pluggat! Men nu ska jag ge mig en timme och tjugo minuters rast innan jag återgår!
Jag har egentligen ingenting nytt att berätta. JO! Jag har nu funnit en ny blogg! ;) Emma och hennes kompis Lisa (?) öppnade en blogg för någon månad sen. Welcome to the sociaty! Klicka här för att komma dit! Jag gillade namnet.

Nu ska jag krypa ner i soffan med min nya bok. Å andra sidan av Marian Keyes. Den är faktiskt ganska bra än så länge! Hoppas att den lever upp till Sushi för nybörjare.


Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig!! tack för reklamen!!

2008-11-11 @ 18:21:50
URL: http://thesidewalk.blogg.se/
Postat av: Emma

aww. tack för reklamen! älskar dig.

2008-11-13 @ 19:02:03
URL: http://thesidewalk.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0