Det här går inge bra!

Jag hinner inte och orkar verkligen inte med att blogga längre :P Det är så extremt stressigt med alla läxor, prov och redovisningar. Det största provet hade jag faktiskt idag. Så nu ska jag försöka skriva lite fast jag borde plugga!

Alla har sina egna studietekniker. Men mina är riktigt bra.

GLOSOR: www.glosboken.se är mitt största tips. Du tjatar verkligen in orden.
FAKTA: Jag läser in dem på mobilen och lyssnar sedan som jag samtidigt läser texten.
PRESENTATION: Power point men skriv bara stödord! Då tvingar du dig själv att prata självständigt. Det värsta som finns är de som läser flytande text och säger mycket eh..


me misses the summer

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0