Halloween helg

Ja den här helgen har jag för det mesta bara pluggat. Men i fredags såg jag faktiskt på en film med jenny. Den var japansk och hette 13. Den var en skräkis men jag tyckte inte den var läskig alls. :P Vet inte riktigt vad jenny tyckte. Nästa gång ska jag se the signal istället.

Jenny är ju lite skrajsen av sig och rädd för alla skräkisar men jag tvinga henne eftersom det var halloween. ;) Aja här kommer lite film reviews från helgen.. det är ju allt jag skriver om nu för tiden haha.

13
Tråååkig! Det var inge roligt alls. Bara äcklig ibland. Och läskig? Jag tror inte det. Man blev sur i slutet också. Betyg: M

Sex and the city
Jag har sett den förrut men mamma ville se den. Jätte bra, tragisk och dramatisk men bra. Betyg: M M M M

Die Another Day
De som håller koll vet att den pågår just nu. Men jag har ju sett den förrut som alla filmer tjäns det som. Den är ju dock extremt bra och en av mina favorit bond filmer med min favorit bond! Betyg: M M M M (misslyckat halft m)

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0