Packning till Thailand

  • Jag behöver kläder till:
    Dit och från resan.
    Att sova i.
    Att äta på resturang i.
    Strandkläder.
    Shopping kläder.
    Utflycktskläder.

    1. Mjukisbyxor! SSHL motiv. Munktröja, AG tryck. Gina tricot slip over blå. Plus vit långärmad.
    2. Hår band, rosa nattlinne + morgonrock tunn.
    3. Finklännin, körsbär eller blå shimmrig. Svarta högklackade/ gröna högklackade.
    4. Bikini rosa randig, sport, grön hel och rosa blommönstrig. Ny bikini i thailand. Rosa slip over tröja. Strandklänning.
    5. Capri jeans, linnen tiger, vitt etc. Finare shorts, blå.
    6. Slarvigare shorts, linnen.

Shit det kommer ju bli lite kläder. Och sen ska alla hår och hygen grejer ner. Plus alla skolböcker! Och sen måste jag ju ha utrymme för shopping! Hur ska det här gå till? ...


Kommentarer
Postat av: Helen

Nu har jag min första blogg tävling! Jag kommer ha flera fram till nyår och vinsterna blir bara bättre och bättre :) så kolla in och var med och tävla, vinner du inte denna har du chans på de övriga sen!! Lycka till :)

2008-11-24 @ 14:39:57
URL: http://heleeens.devote.se

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0