Extreme dubbletasking

Ja, sitter här och kollar på tv, skriver blogg och läser bok. Är inte det vad dom menar med dubbletasking? Ja vilken kvinna man är i såfall. Idag har jag i allafall inte gjort något speciellt. Pratat med lite vänner i telefon men annars så har mitt social liv uteslutit idag... 

Om ni någonsin har lika tråkigt som jag har just nu har jag några tips om hur man kan få tiden att gå..
1. Här är ett jätte roligt spel som tar tid! 
2. Faktiskt kan du kolla på film på youtube! Sök på filmens namn och lägg till part 1!
3. Alldeles för tråkigt? Klä lite dockor ;)
4. Eller vadfan! Slå på tvn!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0