God morgon!

Japp, nu har man väl varit vaken sådär i en timme. Suck, kommer ju somna jätte tidigt ikväll.. -.-

Gårdagen var rolig! Vi åkte till kista, jag och micka köpta lite trevliga saker! Sen åkte vi hem, hyrde film och köpte en pizza. Drog hem till jenny och möspöste!

Idag ska ju min mamma ha sin fest (50 år) så jag har mycket och göra därför hinner jag inte sitta här mycket längre till!
Dagens what to do:
1. Fixa mina chopsticks (15min) (kl. 11:15)
2. Duscha (15min) (kl. 13:16)
3. Klä på mig (20min) (kl. 14:57
4. Fixa håret (20min)
5. Brunos (40min) (inställt)
6. Städa mitt rum (40min) (kl.10:42)
7. Sminka mig (15min)
8. Fixa mammas present (5min)
total tid: 2tim 50min

det här är det jag kommer på nu. Och jag ska vara klar 16:00...


det kanske tog lite längre tid iallafall?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0