Kolektivtrafik i Stockholm

Visst skulle man kunna bo i Stan? Tillgång till tunnelbana och bussar med Swedbus, men herrgud! Hur kan alla Stockholmståg vara fulla varje morgon när man ska åka? Sl måste ha mycket att göra! Pappa och jag pratade om ett företag som hette Veolia igår, fast jag förstog inte riktigt vad allting handlade om... Keolis däremot vet jag vad det är! Men vad de gör, kan man se det som något positivt? Försöka få mer vakter till spärrarna till tunnelbanan? DUMBO självklart är det något positivt. Kolektivtrafik det är någon effektivt!

Nu till er som undrar vad jag babblar om, pappa har nämligen sagt nu att om jag nämner alla de här konstiga orden kommer han och massor av andra få detta på mejlen i morgon så nu testar jag detta. ;)

Godmorgon Pappa! :D


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0