Midnatts tråk

Sitter här och kan inte förstå att jag inte är trött än! Klockan är nästan midnatt och jag gick upp kvart över sju imorse.. Det är helt konstigt för jag brukar inte kunna vara uppe så här länge men jag är inte ens trött. =P

Ja, eftersom jag är ensam vaken i huset (shit vad skönt) har jag lite små tråkigt så jag sitter och kollar på massa kuliga saker! Jenny tipsade mig om en sida på internet där man fixade mera sims saker. Så där har jag suttit och laddad ner massa saker till morgon dagens spel! Varsegod för er som är intresserade.

Just nu sitter jag på en annan "barn" sida som jag är egentligen helt ointresserade av men som sagt har ingenting att göra! Den heter IMVU.

Ja men eftersom jag inte har något mera vettigt att säga godnatt! Och jag ska försöka bli bättre på att uppdatare bloggen...

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0