Spel geek

Här sitter jag och ljuger rakt upp i ansiktet på er att jag ska bli bättre på att blogga! Ja vi ser ju alla hur det gick, eller hur?
Dagen har i alla fall varit intressant. Var hos tandläkaren i morse och lagade mitt första hål! Skit vad rädd jag var för den där sprutan. Kände nästan tårarna. Och sen kommer mamma och berättar att vi ska vaccinera oss innan thailand. JIPPI! Nooot. I alla fall åkte jag hem och spelade spel efter spel efter spel efter spel.... Tills Jenny ringde och undra om jag hade fått fram GG-avsnittet. Och nej det hade jag inte så vi försöka med självklart hittade vi inte rätta avsnittet! Suck suck suck suck... Så då åkte jag hem och satte mig framför datan! Och nu är jag här.

fortfarande blek? det var faktiskt första dagen
Första dagen på kreta. Fortfarande blek....

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0